Sri Lanka zamierza porzucić swój aktualny slogan turystyczny “So Sri Lanka”.
Państwowe Biuro Promocji Turystyki Sri Lanki ogłosiło przetarg dla agencji kreatywnej w celu opracowania strategii i materiałów dla nowej globalnej kampanii promocyjnej i marketingowej w turystyce. Zgodnie z warunkami przetargu agencja kreatywna nie jest zobowiązana do zachowania dotychczasowego sloganu reklamowego w proponowanej kampanii.
Slogan “So Sri Lanka” został wprowadzony na rynek w 2018 roku, ale nie był poparty żadną odpowiednią kampanią promocyjną.
Do 2000 roku marka Sri Lanki koncentrowała się na słońcu, morzu i piasku, ale stopniowo otworzyła się na inne oferty, takie jak przyroda, kultura i przygoda.
Slogan przeszedł kilka zmian. Od “Krainy jak żadna inna” do “Sri Lanka – Wonder of Asia” w 2012 roku. Następnie w 2018 roku pojawił się “So Sri Lanka”, który skupiał się na zróżnicowanej ofercie Sri Lanki.
W ramach proponowanej kampanii Sri Lanka promowałaby swoją destynację na dziewięciu kluczowych rynkach – Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Indiach, Chinach, Australii, Rosji, na Bliskim Wschodzie i w Skandynawii.
Sri Lanka będzie gospodarzem targów MICE – EXPO 2023 w Kolombo w dniach 13-15 marca 2023 r.