Kampania zostaje uruchomiona przez Aitken Spence, Jetwing, Cinnamon we współpracy z Sri Lanka Tourism i SriLankan Airlines
Ma ona na celu zachęcenie turystów z Indii i zwrócenie uwagi na wiodące podmioty z branży hotelarskiej i turystycznej na wyspie, w tym Cinnamon Hotels and Resorts, Walker’s Tours, Aitken Spence Hotels, Aitken Spence Travels, Jetwing Hotels i Jetwing Travels. Wspomniane podmioty połączyły siły z Biurem Promocji Turystyki i National Carrier SriLankan Airlines przedstawiając przełomową kampanię influencerów zatytułowaną „Zobaczyć znaczy uwierzyć”. Ta strategiczna współpraca ma na celu pokazanie piękna i cudów Sri Lanki jako niezrównanego celu podróży dla indyjskich turystów.
Kampania „Widzieć znaczy wierzyć” reprezentuje synergię między liderami branży, którzy dostrzegają ogromny potencjał marketingu influencerskiego w erze cyfrowej. Wykorzystując popularność i zasięg indyjskich influencerów, kampania ma na celu przyciągnięcie uwagi milionów potencjalnych podróżników i rozbudzenie w nich chęci poznania czarujących widoków i doświadczeń, jakie ma do zaoferowania Sri Lanka.