what does steroids do to your body most home runs in a season without steroids what is gear steroids anabolic steroids price steroids reddit ronnie coleman before steroids gyno steroids

Kampania „Zobaczyć znaczy uwierzyć”

Kampania zostaje uruchomiona przez Aitken Spence, Jetwing, Cinnamon we współpracy z Sri Lanka Tourism i SriLankan Airlines

Ma ona na celu zachęcenie turystów z Indii i zwrócenie uwagi na wiodące podmioty z branży hotelarskiej i turystycznej na wyspie, w tym Cinnamon Hotels and Resorts, Walker’s Tours, Aitken Spence Hotels, Aitken Spence Travels, Jetwing Hotels i Jetwing Travels. Wspomniane podmioty połączyły siły z Biurem Promocji Turystyki i National Carrier SriLankan Airlines przedstawiając przełomową kampanię influencerów zatytułowaną „Zobaczyć znaczy uwierzyć”. Ta strategiczna współpraca ma na celu pokazanie piękna i cudów Sri Lanki jako niezrównanego celu podróży dla indyjskich turystów.

Kampania „Widzieć znaczy wierzyć” reprezentuje synergię między liderami branży, którzy dostrzegają ogromny potencjał marketingu influencerskiego w erze cyfrowej. Wykorzystując popularność i zasięg indyjskich influencerów, kampania ma na celu przyciągnięcie uwagi milionów potencjalnych podróżników i rozbudzenie w nich chęci poznania czarujących widoków i doświadczeń, jakie ma do zaoferowania Sri Lanka.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *