Grupa szesnastu influencerów z Hiszpanii przybyła na Sri Lankę na zaproszenie Biura Promocji Turystyki Sri Lanki. Ich pobyt trwał od 29 kwietnia. do 9 maja.
Influencerzy zwiedzając Sri Lankę, relacjonowali najważniejsze wydarzenia z ich podróży w serwisach społecznościowych Instagram, Facebook i YouTube. Obserwujący mieli okazję zobaczyć krótką relację z każdej odwiedzonej lokalizacji oraz zapoznać się z opisem tego miejsca.
Grupa podróżowała po wyspie, odwiedzając takie miejsca jak Sigiriya, Ella, Passikudah, Trincomalee, Kandy, Nuwara Eliya i Polonnaruwa. Wszyscy byli pod wrażeniem niesamowitej gościnności i serdeczności, jaką zapewniali im mieszkańcy Sri Lanki.
Hiszpania jest jednym z najszybciej odbudowujących się rynków dla turystyki Sri Lanki. Wizyta była zorganizowana w ramach strategii turystycznej Sri Lanki, mającej na celu promowanie kraju jako preferowanego miejsca odpoczynku dla turystów hiszpańskich. Biorąc pod uwagę rynek europejski, Hiszpania może być kluczowym krajem dla zwiększenia napływu turystów na Sri Lankę.
Sri Lanka Tourism planuje w tym roku dalszą działalność na rynku hiszpańskim, w tym wycieczkę zapoznawczą dla przedstawicieli biur podróży.